tisdag, februari 9

wind of change.

Ok, nu var det mycket tankar i omlopp i hjärnkontoret. Måste skriva av mig medan tid o lust finns.

Snart väntar stora förändringar i mitt o mina älskade o otroligt saknade vänners liv. Äntligen får vi vara tillsammans igen o starta ett nytt äventyr. Det dröjer en månad längre än beräknat för den tredje parten att ansluta sig till treenigheten men vad gör väl det? En månad hit eller dit, har jag väntat i 5 månader kan jag lika väl vänta i 6 månader ... Även om jag saknar dig mer o mer för varje dag, Liiiiiiina. <3

Jag o Des ligger varje kväll nu o skriver o pratar om vad som ska packas med, försöker mentalt fylla varandras resväskor så att vi får med oss de vi behöver, allt från luftmadrasser som skriker helvete till raffe och twilight-saga! Mycket som behvös för att leva. Särskilt luftmadrassen så våra nattgäster ha nånstans att vila sina arma ryggar medan vi sträcker ut oss i dubbel-bäddsoffan ;) uhuh! Tänk, vi kommer ha pyjamas-party varje dag! :D
På lördag är det alltså dags - jag o Des flyttar officiellt hemifrån o in i en mysig etta. Elina kommer alltså itn ehem på fredag, utan 13 mars o då vet jag åtminstone en som hoppar o studsar på arlanda. Smidigt att pricka in sig exakt den helgen jag har ledigt! ;)

Nehe, nu ska jag lägga mig o lyssna på vatten osm sorlar o fåglar som kvittrar o annat indian-tjafs som funkar för stressade ögon.
peace på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Present where I am, and always on my way somewhere else.