söndag, februari 14

Ny adress: Luxgatan 8 - aaaaand it's freakin' aaaaaaawesome!

Yo yo yo!

Sitter just nu o uppdaterar från köksbordet i mitt o Des nya plaaace ;)
Hela gårdagen spenderades med flyttkartonger, borrmaskiner o skurhinkar! Sjukt kul dag med massa spännande saker!
Kan inte fatta att det blev så sjukt bra - på denna lill aytan får det plats mer än t o m pappa hade räknat med! Är som ett riktigt litet hem - kanonmysigt!

Idag ska finliret upp på väggarna - jag o Des sitter o skriver matinköpslista för veckan, kollar på tavlor över NYC som vi ska ha över soffan o möjligheter för vår "au pair-vägg" som vi har bestämt att vi ska ha så länge .. Ända sen vi i april 2009 bestämde att vi skulole flytta till Stockholm ihop - OCH NU SITTER VI HÄR! Det är så overkligt att jag o Des nyper oss i armarna hela tiden! Mamma, pappa o Lasse har varit vår största hjälp - TACK SÅ MYCKET FRÅN DJUPET AV MITT HJÄRTA! Älskar er mer än ni tror. Inget hade varit möjligt utan er o detta kommer bli bäst - för snart kommer Elina hem med o det kan ju knappast bli grymmare än såhär?!

På torsdag kväll kommer Mickan till residenset o jag o Des är lediga på fredag så vi ska mysa runt på stan o ha det gött ;) Köpa lite ramar, beställa tavlorna från gallerix och göra en alldeles egen kalender med härliga bilder från vårt liv!

Happy Valentines Day

Elina - vi saknar dig så det är helt sjukt! <3











2 kommentarer:

  1. Vad mysigt det ser ut! Jag är jättenyfiken på allt Stephie! <3 Hör av dig när du kommer hem och hälsar på :)

    SvaraRadera
  2. Hur stor är lägenheten?

    SvaraRadera

Present where I am, and always on my way somewhere else.