måndag, mars 29

nässjö i mitt hjärta..

Måndag förmiddag o klockan är hm, ja nästan eftermiddag. Efter en sen kväll i Tenhult så har dagen bara börjat än så länge. Ett par telefonsamtal senare ska jag nu ta mig en skön dusch innan Fidde intar byggnaden o vi ska fara en sväng till Eksjö o hämta en jacka åt syster. Lite får man väl ställa upp för laget?

Är hemma på semester (hm?) i tio dagar nu o om en vecka är jag tillbaka i Sthlm igen o in i vardagen. Känns ganska mysko att det som tidigare var ens vardag nu är semester o tvärt om. Men det känns coolt o skönt på alla vis :)
Helgen har spenderats i alkoholens tecken ... På både gott o ont, lördagen var trevlig med Carro i spetsen :) Alltid underbart att umgås med gamla vänner. Kan knappt tro att det är sant- jag o Carro har känt varann i snart 8 år! Och vi är lika bra vänner varje gång vi ses även om det kan gå ett halvår emellan. Det är vänner det! Så vi ska ses ikväll igen, mys.

I veckan väntar umgänge med vänner o släkt o bekanta, och sova ut. Det ska bli rätt coolt faktiskt ;) Har tänkt ta mig tid o titta på serier med på ch131.com.

Jag saknar mina tjejer i Stockholm dock - tänk att man kan bli så beroende av någon att man saknar dem efter tre dagar när man tidigare vant sig vid att inte ses på ett halvår. <3

Nässjö är rätt bra ändå, när man inte tvingas bo här åtminstone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Present where I am, and always on my way somewhere else.